fredag 23/4

Hej finaste ni (: Mitt inlägg raderades så orkar inte skriva så långt hehe, men idag var det iallafall världsbok dagen och då skulle vi läsa på första lektionen (syslöjd) , satt och snackade med nina & fredrika men varje gång så skällde hon ut mig, bara mig , hahah. Men sen efter den lektionen så skulle vi lyssna på en författare i aulan , glömt vad han heter hehe. Jag och yassmin började typ as garva (fast jävligt tyst) men ändå så det hördes ganska långt, anna (vår lärare) satt typ och kollade oss hela tiden så vi fick smyga med att äta chocklad som yassmin gjorde och jag som försökte smsa men de gick inte så bra. För sen var det typ lärare överallt som kollade oss ... Aja , men efter det så fick vi gå upp i klassrummet där anna & anette snackade om hur man ska uppföra sig när man lyssnar på någon som står och pratar. Efter det så var det lunch, vi gick till ica och jag köpte choklad och bulle. Sen gick vi till vasa parken , och satt där och myste. Sen så hade vi engelska förhör (möblerna). Och sen som sista lektion hade vi SO och då skulle vi göra en serie om moses liv. Jag jobbade tillsammans med fredrika. Efter skolan så gick jag hem , har nyss ätit godaste kyckling med potatis sallad :) Ikväll ska jag äta jordgubbar & glass, mums! Puss (: <3


Kommentarer
Postat av: Yassmin <3

hahahahaa, fett skööön dag det var idag! :) <3333333333333

2010-04-23 @ 19:20:44
URL: http://yussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0