lördag

Hej mina underbara (: Har inte bloggat på ett tag jag vet , men har inte hunnit har varit med kompisar igår och idag så har faktiskt inte hunnit. Men nu är jag på landet åker hem imorgon bitti så kommer komma hem kanske vid 12 eller något. Idag har jag varit med några kompisar, jätte mysigt och roligt! :) Imorgon vet jag inte om jag kommer blogga de får ni se, hehe. Men jag har en god nyhet : Jenny ska hjälpa mig med design och header till bloggen, kolla in hennes blogg : www.jjennysjovall.blogg.se :) Hinner inte blogga just nu, ska ringa Izabella och sen ska jag kolla på tv så ni får ha det så bra. Njut av lördag kvällen :) Puss sötisar / amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0