måndag och tisdag

Hejj och förlåt för jag inte bloggat men har inte hunnit göra det. Igår så var det första dagen efter jag lovet och spanien. Första veckan är alltid seg så det var jobbigt att gå upp så tidigt. Men igår började fredrika i vår klass, efter skolan så var jag fredrika, alicia och rebecca i vasa parken. Jag och alicia köpte glass :P Och sen satt vi och pratade och bara myste. Det börjar bli vår sakta som säkert nu :D Skööönt! Om typ 2 månader är det sommarlov, så det är bara att kämpa på. Idag så gick jag hem tillsammans med alicia och fredrika och jag gjorde matte för vi har matte prov på torsdag, suck! Aja, ha det bra mina sötnosar // amanda<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar

kommentar 1: Tack detsamma :)

kommentar 2: Aa det tycker jag med! ;D

2010-04-16 @ 19:47:10
URL: http://jjennysjovall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0