onsdag

Hej underbara ni (: Idag så var det först teknik, jag och alicia fick va själva i ett helt rum sen när jenny och agnes hade gått. Som ni kan läsa i andra inlägget, sen var det typ klass möte och sen no. Vi fick tillbaka vårt biologi prov och jag fick alla rätt! :D Sen så var det lunch, det var ganska gott för det var spagetti och köttfärsås. Och sen var det matte tror jag och sen hade vi gympa. På gympan fick vi typ göra lekar och 2 boll lekar. Men efter skolan så skulle vi göra något, fredrika åkte hem.. Och mimmi också men hon skulle bort någonstans.  Men jag emelie (7b) och alicia skulle göra något, men sen så blev det inte så så jag och alicia gick in och satte oss vid  eleven och pratade om lite grejer. Sen kom en gammal bekant in XD Ni vet nog inte vem det är så ska inte nämna namn. Men sen så gick jag och alicia hem. Puss mina fina <3
suddig jag vet... Men det är iallafall på alicia. :)


Kommentarer
Postat av: alicia

hehe<3

2010-04-21 @ 17:47:07
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0