spanien

Hej alla mina sötnosar (: Igår kom jag hem från spanien, kl 23.30 , och det var i skavsta så det tog en timme hem också. Ska göra mig i ordning så kan inte skriva så långt just nu, men det har verkligen varit skit härligt i spanien. Sol & bad, fint väder varje dag. I söndags så var jag och familjen i Valencia, det var verkligen en mysig stad. Vi skulle kolla på fotboll där, valencia mot något lag. Valencia är ju 3:a i ligan och så är det ju många spanska landslag spelare med där, som ec david villa. Så det var kul, det var verkligen en häftig känsla att gå in på läktaren "Mestilla" den var skit stor. Inte precis som råsunda. Visst var det kul att se sverige mot portugal, cristiano ronaldo och dom men det här var något helt annat. Det blev 3-0 till valencia, så det var kul. Skulle egenligen se real madrid men de va ingen bra tid och så. Och sen så harvi köpt massa grejer i ett skit stort centrum, och varit på marknad och badat. Vill tillbaka redan ! Kan tyvärr inte blogga mera just nu för ska göra mig i ordning och lite så, men ska ladda upp bilderna snart :) Puss & hej /amanda <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du hade det bra i spanien!:D <3

2010-04-12 @ 19:42:12
URL: http://niinakrebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0