10 augusti, 8 dagar kvar

Hej sötnosar :) Idag har jag varit hos tandläkaren trodde verkligen att jag skulle få hål men nej, de hade jag inte. Vilken tur man har haha! Idag har jag bara tagit det lungt annars , man behöver en sån dag någon gång då man kollar på en bra serie (one tree hill) och ja du vet bara softar. Imorgon ska jag träffa alicia och beatrice, fredrika vet vi fortfarande inte för hon har ingen mobil, hon har inte bloggat och hon har inte svarat när alicia frågade så antar att det blir jag alicia och beatrice. Vi ska typ gå på ung08 kanske och sen ska vi gå på eclipse igen haha alla har sätt den redan men den var ju så bra haha. Det är 8 dagar kvar till skolan börjar, haha vet inte riktigt hur allt kommer bli me betyg och det men en sak är säker det kommer krävas mer.. Menmen, man ska ju tänka posetivt eller hur? Så ja det kommer gå bra, de är ju kul med kompisarna haha. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2010-08-10 @ 18:09:06
Postat av: nina

fiin desain!:)

2010-08-10 @ 20:08:00
URL: http://meilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0