17 augusti 2010

Hej mina älskade vänner :) ♥ Vaknade typ vid 9, då gick jag upp käkade god frukost och kollade på en film. Mys! Beatrice kommer hit om en timme ungefä, vi ska ha någon slags film/tjej dag hahah, perfekt att ha det nu när det är sånt skit väder! Vi ska kolla på sex and the city och the last song, haha båda har vi sätt tillsammans innan på bio också. Men ja, dom äger verkligen! 2 av bästa filkmerna också. Vi ska nog köpa lite smått och gott till, lite godis och dricka och så. Sen tror jag vi tjejsnackar lite också haha. Imorgon börjar skolan igen, hahah har inte riktigt tänkt efter hur det kommer bli än. De gamla vanliga antar jag, går med mimmi till skolan och ibland alicia också, sen så har vi några jobbiga lektioner får massa läxor sen har vi lunch då köper vi godis eller något annat gott. Sen efter lunchen har vi några fler lektioner, sen har man igen fridtid kvar för alla jävla läxor, prov betyg och allt! USCHHH va jobbigt! Man borde ju få ha ett liv ellerhur? inte bara sitta i en skolbänk och lyssna på massa grejer, och göra 4 läxer om dagen som det säkert kommer bli. SKITKUL! Nejj, inte precis. Men man får stå ut, jag menar det är ju framtiden som står på spel.. Hahah.  Aja, det här blev ett litet negativt inlägg iallafall det om skolan, men orkar verkligen inte. Kompisar visst det är kul, men dom kan man ju träffa ännu bättre om man är ledig? Och sen gå upp tidigt, äta frukost och det skit fort. Jaja, det blir säkert bra. Imorgon börjar vi halv 10, och ja det får man väl tänka posetivt på, att vi får en liten liten sovmorgon och att den här veckan är det ju bara massa klassens dagar då man umgås med klassen. Ska snart ta och göra mig i ording, sminka mig och ja jag har nyss duschat eller för tym en halv timme sen så då fick jag bort de där sl märket och det, smärtsamt! skit ont haha. Ojj det här blev också ett väldigt långt inlägg, men det är ju bara bra för er att ha mycket att läsa. KOM TILLBAKA FINA VÄDER!!!! Puss mina älsklngar, fortsätt läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0