7 augusti

Hej mina sötnosar :) Idag har varit en sån här mellan dag då man liksom inte gör någonting speciellt. Bara softar, sitter vid datan, kollar på tv och så, det ös regnar ute ju. Men imorgon måste det vara fint för då fyller jag 14 år ju :) Snart börjar skolan också, känner mig inte så jätte sugen visst ska de bli kul att träffa kompisarna men det kan man ju göra ändå, men man får tänka posetivt haha, fast just nu känns det inte så posetivt men jaja det är ju en och en halv vecka kvar. Och första dagarna e ju inte så jobbiga. Hahah man hör några spela det är ju den där sonic grejen, med alice cooper och iron maiden och alla. Stackars dom, men det var typ 50 0000 där ändå pappa är där , ville också gå men trodde inte jag var hemma då så då gick han. Men det hörs jävligt långt iallafall, det hörs som att det är alice cooper nu. Jaja, nog om det. Imorgon fyller jag år, och ja vet faktsikt inte vad jag kommer få då. Men kommer säkert att bli pirrig ikväll hihi :D Ikväll blire nog att hyra en film och bara mysa. I veckan blire massa kompisar också, puss :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis :p

När ska vi träffas?

2010-08-08 @ 01:07:53
URL: http://zweeety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0