9 augusti

Hej mina underbara läsare :) Vaknade typ vid 9, då gick jag upp och tog en underbar frukost och kollade på några avsnitt av one tree hill och bara softade. Sen så gjorde jag mig i ordning lite rouge och mascara och sen stack jag iväg för skulle möta beatrice. Vi kollade efter gul & blå affären men den hade flyttat och ingen visste vart. -.- Så vi kollade runt lite, fikade jag tog glass på montis och sen så bestämde vi att vi skulle se bio fast bea hade inte så mycket pengar så jag bjöd på halva, är ju riiiking nu och varför inte då vara snäll? :) Vi valde knight and day elller vad den nu hette. Men den va skit bra, lagom spännande, lite kärlek och ja som en film ska vara. På onsdag blir det ung08 med beatrice, alicia och kanske fredrika och sen ska vi se eclipse igen. Puss älsklingar <33333333

Kommentarer
Postat av: alicia

woho, onsdag! :D

2010-08-09 @ 21:36:09
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0