Amanda och kicki

Ni läser inte min blogg det vet jag för har ju inte sagt attg jag har någon , men ska göra det när ni är inne så ni får läsa det hära. Jag började på badminton kände typ ingen där, vet inte när det var men typ i 4:an iallafall, och då träffade jag er, 2 underbara personer! Jag längtade efter varje badminton träningn för då träffade jag ju er, haha vi spelade väl inte så jättemycket. Vi snackade mest, spelade lite, snackade igen och ja vi hade skit kul tillsammans. Och juste när vi var i vällingby och sov över hos kicki, så grymt kul och vi köpte bästis halsband haha som vi skulle ha varje dag. Åhh det var så grymt kul, och sen när vi var hos dig amanda, vi hade grymt kul och när ni var hos mig. Hahha vi hade det verkligen det bäst, var så lycklig med er. Det ska bli så kul att träffa er igen, hoppas vi får till någon dag som alla kan på. Jag älskar er verkligen, haha vi har så grymt många minnen tillsammans. Och kommer aldrig glömma er, kicki du var så glad, hade verkligen humor, fanns alltid där för mig. Amanda du var så rolig att vara med, dig hade man inte en tråkig sekund med, och du var en sån man kunde lita på verkligen. Shit kommer aldrig glömma oss, och det finns fortfarande! när vi ses, det kommer bli bäst. Puss älskar er, vet att ni inte läser men ska säga den när vi ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0