freedag :D

Hej alla söta :) Idag så skulle vi bada med klassen, vi åkte någonstans till värmdö typ ganska mysigt fast skit kallt i vattnet tycker jag, haha så jag badade inte. Gud de va typ bara 20 grader! Jag som brukar bada i minst 25 i poolen, och i sjö och så brukar de ju typ vara 24 på sommaren iallafall. Rebecca blev puttad av emelie, haha stackaren. Sen så åt vi matsäck, sen på hem vägen satt jag brevid mimmi liljeqvist, (maria) , vi typ ehmm va lite flummiga haha så jag kom på att vi skulle skriva "du är vacker som en dag" till alla, så hon gjorde det till alla hon kände och fick all ära hahah, men sen så skrev jag det haha också, och så hade det typ skickats runt haha, som kedjebrev aja ni fattar nog ingenting men aja, haha de e mimmi och min humor det haha fast den äger ju! Just nu sitter jag lite vid datan chattar kollar runt lite, ikväll blir det restaurang med familjen, mysssigt! Puss


Kommentarer
Postat av: mimmi

bästaa:D<3

2010-08-20 @ 15:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0