helllloooo

Hej mina gullungar :) Idag så tog jag en lugn och skön morgon, kollade på one tree hill och lite andra grejer. Sen så sminkade jag mig och gjorde mig i ordning. Sen så åkte jag för att möta några kompisar, vi va på ung08 hahah har varit där varje dag men jaja, sen så va vi på donken, burger king och tjockade oss. Men det är ju gott och har faktiskt inte varit hemma så mycket så då har det inte blivit så mycket av donken och sånt. Ja vi gick typ omkring och snackade och så. Sen så åkte jag och fredrika hem, och ja shiit va varmt det var på tbanan, man typ dog då skulle man ha sån där som man har i spanien, va heter det? jaja, kommer inte ihåg men ni fattar nog. När jag kom hem så kollade jag lite mer på one tree hill, och ja har bara tagit det lungt. Det är ju sommarlov så..? Skulle egentligen gåå på the voice men orka inte haha.. Tänk och stå där i värmen, man svimmar ju fan bara man tänker på det haha. Ikväll vill jag bara slappa, kolla på någon mysig film kanske lite premier leuge haha, och ja bara ha det bra. Saknar sara messerer , som är i italien och har det bääst! Älskar henne, hon är bästa systern! <3 Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske göra något me någon om någon kan annars blir det en dag då jag bara tar det lungt. Har varit med kompisar varje dag den här veckan, så det är skönt det också. Men de är ju roligare att vara med kompisar haha, så får se om någon kan ses imorn. Haha det här inlägget blev inte så kort, men desto roligare för er haha. Nu ska jag gå ut och sätta mig lite på balkongen, för er som inte vet så har vi ganska stor balkong så tänkte sätta mig där i en skön stol och bara njuta av sommaren och ja lite annat också kanske haha, men ja ni får ha det så bra. Love / amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0