hemma

Hej :) Tack för alla kommentarer, förra inlägget uppskattades mycket många har kommenterat och många har skrivit det till mig på facebook, så ja tack :) Det är ju ett viktigt ämne att ta upp för många verkar liksom tänka massa negativt om sig själv, fast dom är bra som dom är så ja. Nu är jag hemma har blivit firad idag av farmor och farfar för fyller egentligen på måndag men kommer typ inte träffa dom då. Har fått skit mycke pengar så nu är jag en riktig riking, haha :) Och jätte fina örhängen, filmer, tv kanaler som jag önskat haha , och ja massa annat :D Tack söta farmor o farfar! Ska vara med massa kompisar den här veckan :) Vet ni, ska typ te spanien i höst igen var ju där i våras och nu ska jag typ ditt igen! Jippi! TACK SPANIEN , OCH TACK FARMOR SOM HAR SPANIEN! :D :D Vi ska typ kolla biljetter i helgen, och såklart de finns ! :) YEY! Johanna ska på den där friidorots grejen idag, jag kollar på tv istället. Hahah. Puss, smsa så kanske vi kan ses, ha det :D JAG ÄR LYCKLIGAST!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt :)

2010-08-06 @ 23:59:24
URL: http://frepsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0