hiss och diss


* Riktiga vänner- såna som finns där för dig alltid, inte när det passar bra för dom utan i alla lägen. Dom ska inte ta dig för hur mycket smink du har och hur snygg du är, utan för den du är inne i hjärtat. Det är det som räknas! Någon som älskar en vad man än gör, och som kan förlåta. En äkta vän är en som älskar en så mycket att man gör allt för den.
*Dom som har självförtroende och tror på sig själv- Det är inte att skryta att tycvke bra om sig själv, det är snarare bra en att hela tiden säga åh vad tjock jag är eller åh vad ful jag är osv osv. Man ska vara glad för den man är. Jag är nöjd med mig själv, jag ser inte massa negativa saker. Man ska vara stolt över den man är, punkt slut! Många tycker att det är svårt, men egenligen så är det väl inte så svårt? Tänk bara posetivt!
*Resa-Det är så spännande att komma på nya platser, se nya människor , ny kultur och nya grejer. Jag älskar ex att resa till spanien för har landställe där och ja det är alltid lika kul. Tycker verkligen synd om dom som är flygrädda, dom går miste om mycket. Men alla är ju rädda för något, själv är jag inte rädd för att flyga. Tur det! Vill resa jorden runt, se grejer.
*Musik- Musik är verkligen något fantastikt, det går inte att leva utan musik. Kan inte tänka mig ett liv utan musik, och det är så roligt att det finns olika musik smaker som rock, pop, punk osv.. TACK FÖR ALL BRA MUSIK!



*Dåliga vänner- En dålig vän är en som bara tänker på sig själv. Finns aldrig där för en och sen när den mår dåligt så då ska man stötta, men vafan varför ska man göra det om man inte får något tillbaka? En dålig vän är en som bara tar och tar, ger ingenting bara skit. Det är en vän som inte bryr sig det minsta.
*Döden-Tycker det verkligen är hemskt att man ska behöva förlora dom man älskar, vad är det för mening att leva då? Om man förlorar dom man älskar, dom som betyder allt. Tur har jag haft för ingen som jag känner är död, eller jo farmors hund fanny men hon blev 11 år. Varför ska man behöva förlora personer? Vad känner man på det. Ingenting, bara massa sorgliga dagar. Därför tycker jag att man inte ska ta något eller någon förgiven.
*När sommaren är över-Börjar på onsdag och kan absolut inte fatta det, hur kan det ha gått så fort? Den här sommaren har varit helt underbar, vill bara uppleva allt igen. Njuta! Åhh vill inte att de ska vara slut, men den här sommaren har varit helt underbar. Sommaren 2010.

Kommentarer
Postat av: fredrika

DU SKRIVER SÅ JÄVLA BRA!!!!!!

2010-08-17 @ 19:05:52
URL: http://fredrikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0