lördag

Hej älsklingar :) Skönt med helg, idag har jag bara tagit det lungt skulle bowla men det var stängt, har fikat lite och varit med familjen. Hyrde 2 filmer igår, så det blir film mys ikväll. Och ikväll blir det tre rätters middag förätten blir vitlöksbröd som man doppar i ajoli (stavning?) och avocado, sen som varmrätt blir det tacograttäng sen till efterrätt blir det kladdkaka, mums! Kan det bli bättre? Jag och johanna valde vad vi ville ha, haha skit gott. Imorgon ska jag vara med kompisar tror jag. Sen på måndag börjar skolan på riktigt, ehm inte så jätte kul eller jo kanske första veckan och se liksom hur det är men sen kan det gärna vara sommarlov igen hha :D Nu ska jag göra en kladdis, puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0