måndag 2 dagar kvar

Helloo :) Det är 2 dagar kvar till skolan, gud vad fort det har gått. Och nu ska man börja 8an då, betyg och sånt. Men man får hoppas att det går bra, och det ska det. Igår så handlade jag lite grejer, idag ska jag typ bara softa lite. Har nyss sätt klart första säsongen av one tree hill, sista skivan var verkligen toppen. Då hände allt! Gud vill verkligen ha andra för måste se vad som händer, vill inte berätta för alla har ju inte sätt men spännande var det, kärlek och krossade  hjärtan, och så var det sorgligt också.. hahah vet inte vad jag ska skriva om, vill skriva om något för just nu känner jag för att blogga men ja, haha kommer inte på någonting. Men jag kan iallafall säga att den här sommaren har varit helt underbar att få träffa massa nya härliga personer, att få träffa bekanta släktingar och vänner, att få åka lite överallt, att få sova ut och att det har varit ganska bra väder! Åhh egentligen vill jag bara att allt ska börja om så jag kan få uppleva allt igen, och njuta! Vill inte att det ska ta slut, kan inte fatta det. Gå i skolan i flera månader till höstlovet, och sen typ resa till mitt bästa spanien, huset där eller kanske åka någon annanstans fast vill helst till huset, men ja. Kärlek / a

Kommentarer
Postat av: mimmiiii

fin blogg amanda ! ♥♥

2010-08-16 @ 16:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0