söndag 12/12

Hej bebisar ;D Har inte bloggat på ett tag förlåt, hur kan jag fortfarande ha så många besökare??? Jo för ni är mig trogna! Hahha tack för det :) I fredags var jag med kompisar, igår köpte vi en skit snygg & stor bil med tv i och 7sättig hahah, och idag har jag bara tagit det lungt. Orkade inte träffa någon idag hahah, man beröver en soft dag ibland :) Imorgon är det Lucia, börjar 8. Bara en och en halv vecka kvar till bästa jul lovet!!!!
Fan vad skönt, längtar så jag håller på & spricker hahah. Ska kanske åka till Emma i växjö och sova över där i en vecka kanske, mormor & morfar + kusinerna på julafton, farmor & farfar sen, och sen massa kompisar resten.
Taggad till tusen! :D puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0