torsdag

Hej mina trogna läsare :D Tack för att ni fortfarande besöker bloggen ska försöka bättra mig! I helgen ska jag träffa massa kompisar, imorgon är det fredag ganska skön dag. Sovmorgon & ganska kort dag! :)
Längtar sååååååååhär mycket efter jul lov, gud vad skönt. Vara ledig hm hur länge är det? ca 3 veckor! Ska fira jul i sundsvall för första gången med mormor & morfar och kusinerna. Men först ska vi fira på landet med farfar & farmor kanske om 2 veckor? Så det blir 2 julaftonar hahah, sen är det bästa  nyår ju. Älskar det! Ska nog kanske åka till växjö, småland för er som inte vet var växjö ligger. Där bor min fina kompis emma! Och ska träffa massa andra kompisar också hemma, men smsa & ring om ni vill ses. Ska försöka hinna med :)
Puss
Bilden talar sitt tydliga språk jag älskar spanien, har landställe där & har varit där i hela mitt liv så det är som ett andra hem för mig.
Vi ska till kanaröarna i mars (bokat redan) och vara i ett lyxhus som några av våra vänner har, 300 kvm och pool och allt! JIPPE YEEY! :D puss igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du spanjor??

2010-12-08 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0