ingen rubrik

♥Hej älsklingar :) Igår kväll kom jag hem från småland, det har verkligen varit skit mysigt. Firade midsommar där, åkte te öland med emma , åkte hem till emma sovde över och kollkade på eclipse, har varit med emma i typ en vecka nu haha sen var det bröllop och ja det var helt underbart! :) Hahah alicia vet , aja. sen såg jag en grej i någon tidning att cristiano ronaldo fått en son? ofta, och det kan vara med en dansk mamma. Fast han ska ha ensam vårdnad, trodde inte han va familjefar direkt han hånglar ju typ me alla och har pussat en av mina kompisar och sagt att hon va skit snygg, va inte med då men hon har de på film så ja haha. Tror det fan inte haha, men kul för honom. Juste, jag gillar verkligen poliser dom e såå snygga! (alicia vet) aja, imorgon kanske jag ska vara med erica, om jag kan. Åker på fredag till sundsvall där vi ska vara hos mina kusiner, det 'är alltid roligt sen blire mormor och morfar. Tänk bara en månad och 2 dagar kvar tills jkjag fyller år! Puss på er sötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0