sommarlov

Hej alla söta :) Har inte bloggat på skit länge så tänkte göra det då, haha. I torsdags förra veckan kom jag till småland för att fira midsommar i vårat hus här med släkt och vänner. I tisdags åkte jag till öland med emma, hade det skit kul. Spelade volleyboll, badade , träffade några, bara hade det bäst ni vet? Ja och sen igår kväll åkte vi till växjö där emma bor. Pappa och johanna e kvar i huset, och mamma jobbar hon åkte hem i söndags men hon kommer igen på fredag. Ja så när vi kom till emma så vid typ 12 på natten så ttog vi en cykel tur, åkte och träffade några, åkte till centrum och så. Sen så åkte vi hem till emma igen och typ bara myste, snackade och så. Somnade ganska sent haha, men ja. Vaknade typ för en halv timme sedan, idag ska vi på eclipce. Alla säger att de har varit den bästa filmen, och tänk bättre än new mone? De går väl inte hahah. Men ja nu ska jag sluta för nu ska vi ut och kanske träffa några elr något. Men ha det så bra, och glöm inte att jag fyller¨år 8 augusti!!! Hahah , det är en viktig dag du vet? :) Men smsa , puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0