summer

Hej alla sötnosar :) Har ju inte bloggat så mycket, har inte haft tid och det är ju sommar då njuter man liksom av det så det har inte blivit så mycket men har ju bloggat lite iallafall. Juste, i söndags vann mitt älskade spanien VM-guld, haha jag tipppade ju det redan innan tuneringen så ja jag hade rätt. Tur det. Just nu är jag i ånge, ska åka till några kompisar snart celina och hanna. I fredags åkte vi till sundsvall där mina bästa kusiner bor, var där och kollade på gatufesten och bara myste. Dom åkte till egypten i söndags så vi var inte kvar där längre då, sen åkte vi till mormor och morfar och där är jag nu. Ska dra nu, men ha det så bra. Och njut! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0