fredag

Hej :) När man kollar ut genom fönstret får man knappast någon sommar känsla, haha. Vaknade av allt regn som slog mot fönstret, inte så mysigt. Ska träffa alicia om en halv timme, och sen fredrika. Vi skulle jogga men vet inte om de blir av nu, haha men efter regnet kommer ju solen är de inte så man brukar säga? Haha. Sen ska jag gå på en grej, sen ska jag träffa dom igen :) Imorgon ska jag + min familj, med mina kusiners familj och alicias familj gå på kiss konsert. haha. De ska bli kul faktiskt, först ska vi gå på hardrock och äta sen ska vi gå på konserten. Sen på söndag kanske typ sova halva dagen och sen kanske någon senering (stavning?) , sen måndag vet jag inte än. Men ha det så bra ! <3

Kommentarer
Postat av: fredrika

Din blogg är skit braaa ;)

Men lägg in lite bilder, söto! :)

2010-06-11 @ 14:56:01
URL: http://fredrikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0