fredag

Hej sötisar :) Idag efter skolan så gick jag och fredrika hem till mig och bytte om, sen mötte vi alicia och joggade i karlberg. Skit skönt! Sen så gick vi hem, bytte om duschade och så. Fredrika åkte hem för hon skulle ha gäster, jag och alicia träffades. Vi gick till västermalmsgallerian och kollade haha, sen så gick vi till toy kök och bar, en skit god restaurang för er som inte vet. Thaimat, sushi och allting. Vi tog buffe, med efterrätt och allting. Satt där och snackade om lite privata grejer haha, sen vid halv 8 gick vi och handlade. Jag köpte dricka och godis, sen så gick vi hem. Har myst med mamma och kollat på tv. Imorgon kanske det blir grönan med några, om jag orkar haha. Men ha det så bäääst , puss <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

mhmmm privat

säg inte! men ja skoja bara gillar inte inte honom :)

2010-06-04 @ 20:59:35
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0