Kiss

Hej sötnosar :) De har varit en underbar helg, med trevligt sällskap. Igår (lördag) kom först mina kusiner, vi åt god mat , kollade på film, snackade , laddade inför kiss konserten , sminkade en stjärna runt ögat. Sen skulle jag möta alicia i min port för hon ville de haha. Och sen så var vi hemma hos mig typ en halv timme sen gick vi till hardrock. På vägen så var det en buss som åkte förbi, de var några som tog kort och alla vinkade typ haha. Och sen när vi kom till hardrock så ställde sig alla upp och skrek kiss typ. Haha kändis? :) Jag tog revbens spjäl och de var bland det godaste jag ätit skit gott verkligen. Och där var det massa som fotade oss också haha. Sen så åkte vi till stadion, vi lyssnade på europe som förband. Sen började kiss, de var skit mycket folk. På slutet så var dom gamla bra låtarna. Men det var verkligen skit kul! :) Har 15 videor , och massa foton som jag ska ladda upp (någon gång) haha. Idag så har jag varit på stan med kusinerna, handlat lite och så. Imorgon ska jag vara med några kompisar, vi ska på någon grej i kungsträdgården. Ni får ha det bra, :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0