sommarlov snart !

Hej alla fina sommarbarn :) Som alla vet så är det ju skolavslutning idag, tänk om bara några timmar är vi fria. Kan göra vad vi vill, umgås med dom bästa , sova hur länge vi vill, bada , bli finfin bruna min spanien brunhet har gått bort så det behövs nytt , och ja varför inte bara ligga vid poolen och bara ha det bra? Ha typ 10 veckor framför oss där allt är möjligt. Kanske blir spanien igen i sommar, var ju där i våras men ja det kanske är dags igen :) Kan inte fatta alltså, haha. Hoppas ni alla får ett underbart sommarlov, och glöm inte att höra av er! Haha :) Kommer nog inte blogga så jätte mycket men ska försöka göra det ibland så ni får veta vad jag har gjort.
Om en halv timme ska jag gå och träffa alicia och maria. Jupp! Puss alla mina söta, jag vet att ni älskar mig! /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0