today

Hej gott folk :) snackade nyss med beatrice i telefon, pratade om allt möjligt. Ex hur synd det är att inte alla kan gå på escape (twilight 3), för annars är det ju inte lika kul. Men vi ska se den tillsammans någon annan gång. Ska snart klippa mig, inte så jätte roligt för dom klipper alltid av allt hår man har när man verkligen börjar få långt hår haha. Sen ska jag träffa några och vi ska till kungsträdgården ikväll, massa artister och sånt. Ska träffa bästa thea någon dag, hon ska typ sova hos mig. Sen nästa vecka ska jag på den där frågestunden och intervjun med emma, hon ska sova över hära i 2 dagar. Imorgon ska jag på bio "dear john" jag freddy och bea såg den på en reklam och ville se den haha. Så snart är längtan över, alicia ska med också. TÄÄÄNK SNART FYLLER JAG ÅR ,  8 AUGUSTI:)  Undra vad man får då haha, kanske en iphone eller något? Plat tv i rummet? Hahah de får vi se. Ska försöka träffa sofia och linnea snart också. Saknar er! <33 Ska göra mig i ordning nu, men vi ses. Jag vet att ni saknar mig, men smsa så KANSKE vi kan träffas :) Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0