bea och sen alicia & emelie

Hejhej <3 Om ni läste sista inlägget så var jag ju med beatrice. Vi åt glass på glassbaren, fikade hos mig , köpte godis och gick till vasa och snackade och sen gick vi till åhlens och kollade runt lite. När vi var där så ringde alicia och frågade mig om jag ville följa med henne till något innan let's dance för erik grönwall ska vara där så jag sa ja, och emelie ska typ också följa med så det blir skoj. Beatrice kunde inte för hon skulle på ishockey. Men ska ringa typ ganska många i helgen innan jag åker. Kanske ska träffa någon på lördag också får se :) Men ska typ äta snart ska träffa alicia vid 7 eleven halv 7. Puss /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0