Godmorgon :)

Godmorgon mina sötnosar (: Vaknade för en timme sen, så jag har ätit frukost nyss så ska snart göra mig i ordning. Idag börjar jag klockan 9.10 ska träffa några vid systrarna andersson där vi alltid brukar ses så går vi tillsammans till skolan. Första lektionen är NO, jag har kemi. Det är inte så kul, och extra inte när vi har prov på onsdag. SUCK! Vet inte riktigt vad jag ska göra idag efter skolan, kanske vara med någon kompis eller bara gå hem. Slutar idag 14.25 , en lagom lång dag. Ha en bra dag , / amanda

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hur kan du gå upp så tidigt Amanda?! :O

Det är ett stort mysterium för mig...! :)<3

2010-03-22 @ 18:54:27
URL: http://iamfredrika.devote.se
Postat av: amanda

svarar här i min blogg för du har ju en blogg paus så du kanske inte ser det då, jag går upp för att jag tkr det är skönt att ha tid på sig och kanske ligga och se en film :P <3

2010-03-22 @ 19:06:45
URL: http://aamaandaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0