Hanna <33

Jag måste verkligen skriva om en underbar människa, som heter Hanna. Jag vet att du inte läser bloggen än för den är ju ganska ny men jag vill ändå skriva om dig för du kanske ser det hära sen. Första gången vi träffades genom en kompis till oss båda så kände jag verkligen att det kommer bli du och jag. Och sen har det bara fortsätt rakt upp , du växer i mina ögon för varje dag som går. Du kommer alltid vara finast och underbarast i mina ögon , vad som än händer. Du finns alltid där för en, du stöttar alltid en , och allt man säger stannar verkligen mellan oss, jag kan verkligen lita på dig och det är så det ska vara. Skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig osv. Men du skulle nog tröttna på att läsa då :P Jag älskar dig grymt mycket, Hanna <3 Kommer alltid älska dig. Idag , imorgon och om flera år, så kommer det fortfarande vara du och jag. Älskar dig , sötiii :) / din amanda som aldrig kommer släppa dig, hoppar du hoppar jag, du vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0