ingen rubrik

Har nyss ätit thaimat , älskar verkligen thaimat extra kykling på spett med jordnöttsås. Det är godast alltså :) Just nu sitter jag och bloggar, chattar lite på facebook och msn. Ska nog se en film eller något vid 8, tror inte de är något speciellt på tv. Imorgon slutar jag 14.50 typ, kanske är med någon kompis :) En skit bra nyhet är att freddy ska börja igen efter påsklovet :D:D De kommer bli bäääst :) Love you freddy <3 På lördag ska jag typ packa , ska ta med kameran och när jag kommer hem kan jag (försöka) lägga upp bilderna + några andra som jag lovat. pussi <3
konstig bild som jag tog på google :P

Kommentarer
Postat av: milka

jag älskar min amanda klättborg ! <333

2010-03-24 @ 19:45:37
URL: http://milkaojenni.blogg.se/
Postat av: Mimmi

fin blogg amanda :)!

2010-03-24 @ 19:45:54
Postat av: Fredrika

Du är så sööööt :)

2010-03-25 @ 21:07:11
URL: http://Iamfredrika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0