lördag

Hejhej :) Vaknade ganska tidigt typ vid 9, men det är ganska skönt att gå upp tidigt ibland. Igår skulle jag ju följt med alicia och emelie till en grej innan let's dance men jag mådde inte alla bra. Så det var synd :( Igår så kollade jag på let's dance, mattias vann. vet inte om jag tyckte han skulle det , men ja han var duktig. Michael jackson nummret var bra:) Alicia kollade du på det nummret? Har packat massa grejer kläder, smycken , skor , headsett , kamera , laddare , filmer , böcker och massa andra grejer. Kommer smsa imorgon till ganska många för kommer inte kunna svara på sms där, om dom inte ringer på spanien telefonen förstås. Imorgon åker jag ungefär vid 12 kanske ska träffa någon imorn och säga hejdå och det. Kommer sakna väldigt många, men några extra mycket ;) Men vi får passa på att smsa och höras idag och imorgon bitti. Ska kanske vara med någon kompis nu , så kan inte blogga mera nu men ni får ha det så bra. Jag ska försöka att blogga ikväll :D Men om inte, så puss och kram och ha det bra i sverige /amanda. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0