Måndag 22/3

Hej sötnosar (: Idag var det en vanlig lektion på lunchen kom var jag med alicia och rebecca och vi kom på namn till varandra (Dynamit harry=jag, Van heden = rebecca och Sickan = alicia) vi gick till ica och köpte lite godis , sen så gick vi till skolsyster och satt utanför och pratade. Sen hade vi svenska och spanska. Emelie var tyvärr sjuk , det var synd. Men hoppas hon kommer imorgon! Efter skolan så var åkte jag och rebecca och alicia, hem till alicia. Vi skulle kolla på 2012 , så jävla sorglig. Ändå fast jag inte tror att det kommer hända just 2012 men det kommer ju hända någon gång, men tror inte jag lever då. Kanske om några hundra år, men inte om 2 år? Nejj det tror jag inte. Men ändå så var det väldigt sorgligt för de är ju jätte många som dör, jätte många som offrar livet och sen dör själva.  Satt typ och stor grät , hehe.. Kvart i så gick jag hem , och rebecca åkte hem. Har nyss pluggat NO för jag har NO prov på onsdag. Just nu sitter jag och chattar lite och skriver på bloggen. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska iallafall plugga och kanske vara med någon kompis eller 2, inget bestämt än. Jag rebecca , alicia och emelie i min klass skulle kanske haft tjejkväll i lördags men det gick inte. Så det blir nog en annan dag , hoppas jag :) Kanske bloggar några fler inlägg om en stund, det vet man aldrig. Men ha en underbar kväll, puss / amanda<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den e mycket sorgligare på bio, och självklart kommer jag imorgon <33

2010-03-22 @ 19:23:19
URL: http://zweeety.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gracias amiga

2010-03-22 @ 19:40:37
URL: http://zweeety.blogg.se/
Postat av: Izabella

2010 är sorglig :/<3

2010-03-22 @ 19:43:18
URL: http://hungary.blogg.se/
Postat av: rebbe

ja den e såå sorglig :(

2010-03-22 @ 19:52:11
Postat av: amanda

Ja det är den :(

2010-03-22 @ 19:53:08
URL: http://aamaandaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0