onsdag 24/3

hej finaste ni :) Idag var första lektionen teknik, och sen var det typ dom gamla vanliga lektionerna men vi hade ingen svenska och vi hade lunch efter så vi hade typ 2 timmars rast. Vi åkte till Vitamin stället på Östermalm och tog en varsin vitamin flaska, alla tog lemonad. Den var inte så god, drakfrukt är den godaste av dom jag smakat. Sista lektionen var gympa och man skulle dansa, och dansa är inte riktigt min grej menmen. Sen efterråt så ville Anna och Anette typ prata med emelie, rebecca och alicia. Jag väntade på rebecca och alicia . Sen efter så gick alicia hem till sig och jag och rebecca följde med fast hon inte visste men hon släppte inte in oss... Så sen gick jag och becca hem :) Juste imorgon har vi sovmorgon till kl 10 och efter lunchen imorgon så ska vi spela upp våra uppträdanden, min grupp har let it be med beatels. Kanske bloggar mera sen :) Puss /amanda <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fin blogg! :D

2010-03-24 @ 17:51:14
Postat av: amanda

tack så mycket :)

2010-03-24 @ 17:52:29
URL: http://aamaandaak.blogg.se/
Postat av: Emelie

Min lillebrorsa lurade mig och sa att dem lagt ner vitamin water stället :(

2010-03-24 @ 19:10:29
URL: http://zweeety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0