söndag 21/3

Hejhej :) Det här är min nya blogg som jag kommer skriva på när jag har tid och så. Min förra blogg hette www.aabk.blogg.se där kan du kolla in mina tidiga inlägg. Jag ska berätta lite om mig själv för dom som inte vet , jag heter amanda och är 13 år fyller 14 8 augusti. Jag gillar att vara med mina kompisar , lyssna på musik , och kolla på fotboll och så älskar jag att resa. Om en vecka så åker jag till Spanien , 28/3 - 10/4 :D Jag kommer var i Alicante där min farmor har hus. Jag bor i stockholm i en lägenhet. Det var lite om mig. Just nu kollar jag lite på olika bloggar och chattar på facebook och msn. Ska snart äta klyckling och potatis gratäng , och som efterrätt kladdkaka :) Mums! Imogon är det skola igen , min sista vecka sen kommer jag ju vara borta i 2 veckor. Har NO prov på onsdag annars är det ganska lungt. På torsdag ska vi spela om en låt för alla 7:or , alla 7:or måste göra det. Inte så roligt! Men det går säkert bra (hoppas iallafall det). Igår var det 10 grader och jättefint väder (hade till och med min vår jacka) , idag var det runt 0 grader och snö snö och ännu mera snö. Usch för det! Det är ju i slutet av mars, nu ska det ju vara vår. Det ska vara ganska kallt nu i början på veckan men vi får hoppas att det vänds om och blir varmt igen. Hoppas ni kommer gilla min nya blogg där jag kommer skriva om min vardag.  Alicia , jag och rebecca i 3D glasögon. Det är ända bilden jag har på datan än så länge. Puss och hej / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0