spanien

hejhej mina sötnosar (; Har packat massa grejer idag, man får ha 15 kg och min väger 8. Det är perfekt för jag ska shoppa massor i spanien :) Sen ska jag ha en ryggsäck på planet där jag har grejer som jag ska använda då, headsett, mobil, böcker , filmer osv. Farmor kommer ikväll för vi åker ganska tidigt imorgon. Kommer saknar dom flesta men andra mer än några andra. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar och kollar lite olika bloggar. Hoppas ni får det bra i kalla sverige , men de tror jag :) Ska snart äta entrecot och potatis gratäng, älskar det verkligen ! :) Tror inte jag bloggar mera men man vet ju inte. Men om inte så får ni stå ut i 2 veckor utan mitt bloggande och mitt närvarande. Sakna mig inte för mycket, /amanda <3
  Länge leve spanien :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0