tisdag 23/3

Hej finaste (: Bloggade imorse men råkade ta bort inlägget , så ja det här blir det första idag. Idag var det en vanlig dag , sista lektionen var gympa och då var temat kondition. Det var skit jobbigt! Man skulle springa skit mycket och göra intervaler. Alla var typ döda efter haha. Men sen så gick alla typ hem till sig , och jag har pluggat lite och nu sitter jag här. Behöver hjälp med design och header men ska fråga några om dom kan hjälpa mig så vi får se hur det blir. Alicia skulle egntligen det men hon begär att jag lägger upp några bilder på när vi träffade erik grönwall så ja. Tyvärr inget speciellt att berätta för det föutom att det är 5 dagar kvar till jag åker till spanien i 2 veckor om man inte räknar med idag. Det ska verkligen bli jätte roligt :D Kanske bloggar mera sen, det tror jag.
Pussy / amanda<333

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Kan du inte lägga upp Erik Grönwall bilderna?!

JAG VILL SE ! :D

2010-03-23 @ 16:38:32
URL: http://iamfredrika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0