torsdag 25/3

Hej alla underbara :) Idag började vi kl 10 , jätte skönt! Men vaknade ganska tidigt ändå, typ vid halv 8. Jag träffade maria vid 7 eleven sen åkte vi tunnelbana tillsammans till skolan (går fortar och man är ju lite lat ibland). Vi började i klassrummet i en halv timme och gjorde frågesport om 60/90-talet. Sen så fick vi öva en sista gång, jag emelie och nina skulle ha samma piano och alicia ett eget för hon spelar med 2 händer och skulle göra introna helt själv. Sen så fortsatte vi med frågesporten och sen skulle vi äta. Vi gick och köpte godis och sen så pratade vi lite om allt möjligt. Sen skulle vi vara i aulan och då skulle man uppträda. Vi var 4 , de va 3 låtar före  oss och sen oss. Jag var jävligt nervös och det hjälpte inte direkt att alla typ kollade på en och att jag och nina började skratta. Och sen så kom jag av mig när jag började skratta :P Menmen det gick ganska bra, tror jag. Sen efter det så slutade vi ungefär vid halv 2 typ. Jag sara, rebecca  och emelie åkte till gallerian och kollade lite. Sen så köpte jag och emelie glass och sen så åkte vi hem. Imorgon är det fredag :D Sista skol dagen för mig på 2 veckor, åker ju till Spanien på söndag. Det ska bli jätte roligt! kanske bloggar mera sen de får vi se, puss /amanda.
Beatels- let it be. De var våran låt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0