fredag och lördag

Hej finaste du :) Igår efter skolan så gick jag och fredrika hem till mig , vi joggade med nina och alicia och sen så gick vi hem till mig och duschade. Sen så var vi hos mig och snackade ett tag, sen så stack vi ner på stan åt påö donken, köpte godis och sånt till bion. Vi såg sex and the city , och både jag och fredrika sa att det var bästa filmen haha. Den är verkligen värd och se! Shiit den va lungt bästa, fredrika sa till och med att twilight kunde slänga sig i väggen om jag inte har fel haha., Och de kan twilight verkligen om man jmför med den bra filmen. Det var jätte mysigt, den var 2 och en halv timme. Vi såg alicia, emelie och andrea också (inte andrea och alicia i klassen), hahah emelie och jag gjorde nog tummen upp minst 10 gånger haha. Sen efter bion träffade vi nina och alicia, dom skulle sova över vi var ute till typ 11. Sen satt jag och fredrika och snackade i min port en stund sen blev hon hämtad. Alicia kunde inte ha fler hos sig.. Det var kul :) Idag har jag bara slappat och tagit det lungt. Nu ska jag äta efterrätt, puss sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0