Fredag

Hej sötnosar <3 Sitter lite vid datan och kollar bloggar och chattar. Tänk att det typ bara är 3 veckor kvar, alltså man kan inte riktigt fatta de. Men imorgon skulle det typ vara över 20 grader, hoppas det stämmer. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ganska trött har sovit hos 2 kompisar på typ 2 dygn hahah. Ska träffa finaste sara nästa vecka typ, så de blir kul. Haha vi ska försöka ha vår bästa "frågestund" idag , eller imorn typ. Hahaha ingen fattar säkert, men men. Skönt med lång helg, synd att det går så fort bara.. Gud vad jag längtar till sommaren .
Några bra grejer med sommarlov :

*Vara med kompisar typ hela tiden, inte behöva göra några tråkiga läxor. Utan bara ha det bra.
*Äta massor av god glass, bäst alltså. Mums!
*bada, skit skönt. Men badar helstg i poolen på ljusterö :)
*Sova länge och sena ute kvällar , kan sova hur länge som helst utan att ha någon tid att passa och gå o lägga när man vill. Skönt!
* Värme , skit skönt när man bara kan ha typ linne och shorts eller något.
* Min födelsedag 8 augusti , glöm inte det hahah ;)
 

Och massa andra bra saker också såklart:)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0