måndag 31 maj

Hej :) Kan inte fatta att det är första juni imorgon, tänk 9 dagar kvar till sommarlovet och ja den här sommaren kommer bli den bästa någonsin. Ändå fast det är svårt att slå 2009's sommar men det är värt ett försök haha. Idag så började vi med sovmorgon till 9.10, vi hade no, sen hade vi dom vanliga lektionerna fast det var en väldigt skön dag för vi har mest kollat på film, på lunchen var jag och alicia i vasa parken satt där och snackade. Sen efter skolan så gick vi hem till alicia och bytte om, sen såå gick vi till karlberg och tog en ny väg att jogga. Det blev typ 2,5 km. DUKTIGT! Hahahha, imorgon är det tisdag och det betyder att det går allt närmare skol avslutningen. Har tyvärr inte hittat något att ha på mig på avslutningen, sanningen är att jag inte ens kollat men ska göra det någon dag i veckan. Emelie hittade en jätte fin på H&M , ska kolla runt lite. Kanske bikbok, gina eller något? Hmm, får se. Annars kan man ju bara ha något somrigt haha. Aja ha en bra måndag för det ska jag ha. Puss ni vet att ni älskar mig :)

Kommentarer
Postat av: fredrika

DU MÅSTE HA EN KLÄNNING! :D

2010-06-01 @ 16:30:28
URL: http://fredrikans.blogg.se/
Postat av: fredrika

Btw. Hur var den nya vägen?

2010-06-01 @ 16:30:59
URL: http://fredrikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0