måndag morgon

Godmorgon sötnosar (: Sitter vid datan och lyssnar på musik, har sovmorgon till 9.10 då ska jag möta mimmi. Idag efter skolan så ska jag, fredrika och alicia jogga. Sugen? nejj, men det är skönt efter. Matte prov på onsdag och torsdag , suck alltså. Måste man ge prov dom sista veckorna? nejj de tycker inte jag iallafall. På torsdag ska jag kanske träffa sara, och på fredag gå på bio sex and the city. Och sen vet jag inte riktigt, har inte planerat något mer men vi får se. Längtar verkligen till sommaren snart bara 2 veckor kvar! Kan ni fatat? Jag kan inte fatta det. haha tycker de nyss va skit mycket snö ute.. Ska dra nu, men ha en underbar dag sötnosarna mina :)
pusspusspuss <3

Kommentarer
Postat av: alicia

aa<3

2010-05-24 @ 11:09:11
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej amanda ,vilken sööt blogg du har ! :) <3

2010-05-24 @ 17:04:31
Postat av: NINA

hihi vad söööt blogg amanda ! vi ses i morgon puss! :D

2010-05-24 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0