Picknik

Hej finaste ni :) Igår efter skolan så skulle jag , alicia och fredrika jogga. Sen träffade vi nina och hon joggade också med oss, men vi joggade som vi skulle men det var jävligt jobbigt för det var skit varmt och fick jätte mycket håll... Sen så när vi hade joggat färdigt så bestämde vi oss för att ha en mysig picknik (stavning?). Nina gick hem till sig, jag , fredrika och alicia gick hem till alicia. Bytte om och lite så. Sen så följde jag med fredrika för hon skulle köpa present till hennes mamma som fyller idag. Sen så träffade vi alicia och nina utanför pizzerian, jag och fredrika delade på en hawaii pizza. Sen köpte jag nötter, delade med ballerina kakor med alicia och en dricka. Sen så gick vi till Karlberg, satte oss där på ninas söta filt. Pratade, körde bubblan med pinsamheter, åt och lyssnade på musik, skit mysigt. Sen kom björn gustavsson ditt! :D Skit söt thahah, men alicia skulle fota då kom det med blixt men han såg typ inte det. Ja det var min mysiga dag det , puss <3

Kommentarer
Postat av: alicia

:D

2010-05-18 @ 20:21:41
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: fredrika

:D

2010-05-22 @ 11:42:11
URL: http://fredrikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0