torsdag

Hejsan :) Idag var det en vanlig dag förutom att vi hade håltimme och på den så var jag med maria och yassmin. Vi gjorde gjorde lite grejer, snackade , solade och ja lite av varje. Efter skolan så skulle jag vara med maria och sara. Men sara kunde inte för hon skulle ha utvecklings samtal så jag var med fredrika och mimmi lite efter skolan. Vi hämtade biljetterna till bion (the last song), det kommer bli bäääst! Vi kommer nog äta efter bion för den börjar skiiit tidigt.. Men bea fick inte åka hem själv efter bion vid 6 och slutar typ 8 så de blir bio vid halv 4 istället... Jag och fredrika är medlem i bioklubben nu, så de är bra. Puss /amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0