lördag

Hej :) Igår var jag med linnea, vi hade det bäst som vanligt. Hon är en underbar tjej, vi var ute och ja hahah inga detaljer här alltså haha :D Men det var iallafall super kul, och sen så idag så var jag med sofia vi har varit ute, bara softat & ja snackat haha. Sen så var vi vid kyrkan, tände ljus för gammelmorfar och så. Kusligt men ändå mysigt, att alla har massa ljus & människor som tänker på dom. Det är dom värda, en sådan dag varje år är det minsta man kan göra. Sen så har vi kollat på en super bra serie, någon krigserie skit bra & det finns en där som är skit söt, en engelsk man haha med sin söta dialekt åhh att man kan vara så fin som han HAHHA :D Ja sen har vi bara myst & haft det bra, imorgon åker vi hem från landet skola igen på måndag.. Ska bli kul att träffa några & vissa inte haha, och läxor & prov NEJ TACK! Men aja!  Jag är bäst och jag vet det, många av er läsare är också såå underbara många skriver hur dom tycker min blogg är på msn & facebook men inte såå många kommentarer. Men tack för att ni visar att jag har rätt & att ni tycker min blogg är bra, tack :) Puss, ni älskar mig & jag kanskkkeee älskar er med vem vet? :D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0