måndag

Hejhej :) Idag var det en vanlig måndag, spanska prov på måndag.. Har inte pluggat någonting, men aja. Känner att det faktiskt ska bli lite mysigt med jul, typ en vecka eller 2 men sen kan snön & det kalla bara försvinna. Förra När jag var i spanien (landstället) i våras (maj) då när vi kom hem så var det fortfarande snö, då ville man bara åka tillbaka haha. Så vi får hoppas att medans jag är på kanaröarna och har det bäst, och sen när jag kommer hem har jag värmen med mig! :) Snackar med mina släktingar från usa, och lite så just nu. Puss

Kommentarer
Postat av: bella♥

Sööt blogg gumman men den skulle vara lite roligare med flera bilder!

kramkram

2010-11-22 @ 18:32:43
URL: http://izabellapalsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0