torsdag

Hej :) Är hemma från skolan på grund av några, såå vi ska dra ingång nu på allvar. AJa, nog snackat om det här haha. Kollar på en film, snackar med massa söta människor. Hissar människor verkligen visar & säger att ex älskar dig, krya på dig, eller ja något annat sånt. Det är underbart, och det finns bara några få som är avensjuka & dom är inte värd ens vänskap, och inte vet vad dom gör men dom allra flesta är såå snälla att man bara vill ja jag vet inte, hahah göra allt för dom. Tack till er! :) Jag hoppas att ni alla har det bra, och tack för all positiva kommentarer och allt ni skriver på facebook, msn & sms. Och när ni ringerr och man  kan snacka i timmar. Tack ni betyder, ni vet vilka ni är & ja ni är bäst! ;D Ska dra men puss älsklingar, och jag önskar er en riktig god dag.
Puss babiiis

Kommentarer
Postat av: Emma

Amanda, du skriver så bra. Jag förstår på sätt & viss varför dom är avensjuka för du är ju en sådan underbar & fin vän men ändå som sagt så dom är inte värd dig. Du har skit många vänner som gör allt för dig. Tack, du får också ha en underbar dag :)

2010-11-18 @ 13:29:07
Postat av: Hanna

Amanda du är bäst, älskar dig<3

2010-11-18 @ 13:29:51
Postat av: Amanda E

Gumman, du är bäst. Du är nästan för fin, du lyser upp rummet. När du går in i ett rum, du får alla blickar du är en underbar människa. love u<3

2010-11-18 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0