fest igår

hej sötnosar :) igår så träffade jag mimmi kl 1, vi åkte först & käkade på burger king fast vi slösade som fan hahah vi har tröttnat som fan. Så vi länade typ hälften haha, men sen drog vi till kista kollade runt lite & så gick vi på bio, vi köpte massor av godis hahah & sen köpte vi present kort där till emelie , vi såg lyckan, kärleken och meningen med livet men den var 2 timmar och 20 minuter så den var ganska seg & vi hann inte kolla klart. Sen fick vi skynda oss hem till mig, jag byte om och sen stack vi till östermalm haha vi fick typ fråga 10 personer för att komma rätt hehe. Men sen kom vi ditt & då var det bara tess, lisa o och daniella och såklart emelie som hade festen. Vi satt där och snackade lite, sen kom lisa R, paulina , naima , och sen fredrika & alicia och sen en annan tjej som hette avital. Vi käkade tacos, sen åt vi mouse kaka & kladdkaka skit gott men mäktigt! Hahah, sen så snackade vi lite & gjorde "har aldrig"grejen hahah, för er som inte vet så om man har gjort det ska man dricka haha tog ett tag och lära sig alltså. Sen så kollade vi på någon skräckfilm, sen så stackdom flesta hem tror jag. Gick med mimmi. Kanske kommer bilder sen hehe :) Idag ska jag nog bara ta det lungt är super trött fast jag sov till 11 haha, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0