första oktober

Hej mina älsklingar :)
Igår så var det idrottsdag, friidort som sagt. Jag behövde inte vara med hade skit ont ungefär vid revbenen,
så jag fick med mig intyg. Men ja det var dom där vanliga grenarna haha, sen på slutet var det stafett och vi kom sist.
Men var ju inte med så.. Hahah. men kanske borde vara med någon gång, vem vet? haha tyvärr så kommer vi alltid
sist typ men aja det är väl bra att man ställer upp typ. Sen efter skolan var jag med mimmi :) Idag så vaknade jag
och hade skit oooont i magen, så var hemma från skolan idag har kollat på one tree hill och bara haft det bäst.
Massa söta sötnosar som smsat och muntrat upp mig, inte kul att vara sjuk haha, tack :) Får inte så många
kommentarer, men många som läser ju så det är lite konstigt men många kommenterar och säger på facebook
och så vad dom tycker. Tack alla! :) Guud älskar verkligen fredag kvällar, så jävla skänt att ha en hel skön helg framför sig. Vet faktiskt inte vad jag ska göra, men antar att jag ska vara med kompisar. Många som träffat mig tycker säkert att jag har skit bra självförtroende och det har jag, man ska vara stolt över sig själv det borde dom flesta som har en god insida och en fin utsida göra. Men dom som sviker & ljuger, ja ni borde nog snarare skämmas. Tur att det inte finns så många såna. Men dom måste ju finnas dom också haha på något sätt, men om någon trycker ner dig eller ljuger så ja dom är bara avensjuka för att du har en fantastisk familj, vänner, liv överhuvudtaget så ja sånt är bara att försöka skita i. Dom som är duma mår inte bra, dom tror inte på sig själva liksom. Men det är ju deras problem dom som känner att dom är det. Men alla ni som är äkta fortsätt så, ni kommer gå långt :) Puss


Kommentarer
Postat av: Mathilda

bra skrivet :)

2010-10-01 @ 15:57:52
URL: http://bbaramathilda.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0