fredag :D

Tjenare :D Idag så hade vi hemkunskap vi fick baka bröd, typ frallor. Och ja 3 andra lektioner också, efter skolan så drog jag och mimmi hem. Hahha vi latade oss med bussen som vanligt haha. Sen när jag kom hem blev jag glatt överaskad för påp ung08 så blev jag mimmi & emelie hagman intevjuade av  några då skulle man få 2 gratis bio biljetter till vilken film som helst. Och dom fick vi idag! :D Dm håller ett år, skit bra på valfri film. Så imorgon blir det bio med mimmi, sen ska jag shoppa lite saker haha , och sen så ska vi köpa present tillsammans. Om en vecka kommer min kära farmor hem från spanien, brun som en pepparkaka som vanligt efter det då haha. Lyckooost alltså! men sakinar henne :) Ikväll blir det myskväll med först idol sen hyra film hihi, älskaaar det! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0