idol

hejhej :) Ska se idol 2010 om en timme, ganska bra tycker jag skulle tydligen va mycket rock i år. Ska få 3 boxar av mamma och pappa men vet inte vad jag ska ta eller tror typ 2a och 3e säsongen av one tree hill och första säsongen av sex and the city :D Tack mamma & pappa, älskar er! Snackade nyss med farmor i telefon, hon ska till spanien i slutet av september. Kanske ska resa på höstlovet om det finns några vill till spanien, men mamma och pappa vill typ till ex egypten men nja.. Hahh. Men nästa år blir det nog USA har ju massa släkt där så ska åka ditt tror jag då och hälsa på några, hoppas! Mår sådär har fortfarande lite ont i halsen och förkyld men tror jag kommer imorgon i alla fall. Puss /amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0